Кошик
800 відгуків
!! Распродажа вело и городских рюкзаков  !!Ассортимент
ул.Старобориспольская (Самовывоза нету), Київ, Україна
Додати відгук
Интернет магазин "Bobi"
+380 (95) 203-11-00
+380 (44) 578-04-04

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНадсилання на "поштомат" при повній передоплаті або PROM оплата Відправлення на відділення нової пошти можлива післяплатою

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • На карту "Приват Банку"Передплата через Приват Банк. Ми надішлемо Вам номер картки та дані одержувача. Комісія банку 0,5% від вартості товару оплачується покупцем.
  • Післяплата

Гарантія:

На які товари надається гарантія? На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутність в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х днів і вище в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або чек нової пошти будь Ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом вироба або керівництвом по його експлуатації). Відправка і отримання "гарантійного" товару по Україні здійснюється за рахунок покупця по тарифах перевізника.

Шановні клієнти

Самовивозу і кур'єра до доставки по Києву на сьогодні на жаль немає. Відправка товару йде безпосередньо зі складів по Україні транспортною компанією.

Доставка здійснюється по Києву і Україні транспортною компанією «Нова пошта»

Вартість доставки оплачує одержувач. Доставка здійснюється кожен день, крім неділі.Товари відправляються/доставляються протягом 1-3 днів після здійснення замовлення, ми прикладаємо максимум зусиль, щоб прискорити відвантаження і відправлення вашого товару.

Замовлення оформлені в четвер відправляються/доставляються в суботу. Замовлення оформлені після 12:00 приймаються на роботу на наступний день.

 Товари з розділу "Краса і здоров'я" обміну та поверненню не підлягають.

Китайська техніка без гарантії від виробника після викупу посилку на Новій Пошті поверненню не підлягає. Але ми надаємо строк 10 днів в період якого у разі виявлення несправностей або шлюбу проводиться заміна товару на аналогічний або подібний. Обмін проводитися тільки в тому випадку, якщо на товар залишилися заводські плівки, збережений товарний вид з повною комплектацією, на телефоні не більше 5 хвилин розмов. Весь товар проверяеться перед відправкою на складі. Що в свою чергу гарантує надсилати тільки якісною і справної техніки.
Вся продукція після отримання, огляду та оплати товару обміну та поверненню не підлягає.

Умови доставки і оплати Меблів

  • Повна передоплата (картка приват банку) ― Ви економите % зворотного відправлення грошей Новою поштою.
  • НОВА ПОШТА - Накладений платіж (частково передоплату необхідно провести + залишок післяплатою Нової пошти)
  • Відправка протягом 2-х діб
  • ДЕЛІВЕРІ --- робимо відправку меблів транспортною компанією "Делівері" - по повної передоплати за товар (дешевше ніж перевізник вище )))

Важливо!

1. Виробник залишає за собою право змінювати комплектацію товару.

2. При оформленні замовлення через корзину на сайті або електронну пошту покупець тим самим підтверджує ознайомлення і згоду з правилами покупок в інтернет-магазині "Bobi".

3. Всі товари страхуються при відправці транспортною компанією. Будь ласка, перевіряйте товар у відділенні транспортної компанії у присутності працівників транспортної компанії. У разі недостачі або механічних пошкоджень товару. Складайте акт на те, що ви отримали. Ви маєте право не забирати посилку, якщо порушена цілісність упаковки або пошкоджений товар. Без акта, оформленого транспортної компанії претензії не приймаються.

4. При отриманні замовлення, відразу перевіряйте товар на складі/відділенні кур'єрської служби. Забравши замовлення з відділення ви підтверджуєте, що не маєте претензій до товару. Перед відправкою, кожен замовлення перевіряється 2 рази на цілісність або відсутність шлюбу. Будь-які дефекти на товар є тільки його пошкодженням кур'єрської служби при транспортуванні.

5. Товари з розділу "Краса і здоров'я" обміну та поверненню не підлягають.

6. Китайська техніка (телефони ) без гарантії від виробника після викупу посилку на Новій Пошті поверненню не підлягає. Але ми надаємо термін 5 днів, у період якого у разі виявлення несправностей або шлюбу проводиться заміна товару на аналогічний або подібний. Обмін проводитися тільки в тому випадку, якщо на товар залишилися заводські плівки, збережений товарний вид з повною комплектацією, на телефоні не більше 5 хвилин розмов. Весь товар проверяеться перед відправкою на складі. Що в свою чергу гарантує надсилати тільки якісною і справної техніки.

Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?

Досить неприємна ситуація, хоч і зустрічається вона вкрай рідко і вирішується дуже легко і просто. Єдине, що потрібно – це перевіряти товар в присутності співробітника кур'єрської служби відразу ж під час отримання вантажу. Якщо товар пошкоджений, Ви повинні скласти АКТ дефектів (знову ж у присутності співробітника кур'єрської служби"), і Вам буде відшкодована страхова сума вантажу. Якщо ви забрали товар з відділення/складу не перевіривши його, претензії щодо повернення або відшкодування пов'язані з пошкодженням товару не приймаються.

100 % прецпцуп

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner